DYREKCJA:
Dyrektor mgr Iwona Orzełowska
– magister psychologii, nauczyciel dyplomowany; studia podyplomowe w zakresie logopedii, neurologopedii, zarządzania oświatą; w Poradni pełni funkcję dyrektora, przewodniczy posiedzeniom Zespołów Orzekających, zajmuje się też diagnozą i terapią logopedyczną.
Wicedyrektor mgr Iwona Borkowska
– magister pedagogiki specjalnej, nauczyciel dyplomowany; studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej, integralnej profilaktyki uzależnień, kwalifikacje w zakresie tyflopedagogiki, terapii neurotaktylnej oraz terapii ręki; w Poradni pełni funkcję wicedyrektora; zajmuje się diagnozą i terapią pedagogiczną, prowadzi grupowe zajęcia dla dzieci oraz warsztaty dla rodziców.
PSYCHOLODZY:
mgr Katarzyna Adamska
– magister psychologii, nauczyciel mianowany; studia podyplomowe w zakresie wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. W Poradni zajmuje się diagnozą, prowadzi konsultacje, poradnictwo oraz grupowe zajęcia dla dzieci.
mgr Agnieszka Dmowska
– magister psychologii, nauczyciel dyplomowany; w Poradni zajmuje się diagnozą i poradnictwem psychologicznym, uczestniczy w pracach Zespołu Orzekającego, prowadzi grupowe zajęcia dla dzieci oraz warsztaty dla rodziców.
mgr Magdalena Krasuska
– magister psychologii, nauczyciel dyplomowany; studia podyplomowe z zakresu zarządzania oświatą, aktualnie w trakcie studiów podyplomowych z zakresu logopedii; posiada kwalifikacje z zakresu wczesnego wspomagania i edukacji uczniów autystycznych, jest certyfikowanym terapeutą psychomotoryki; w Poradni zajmuje się diagnozą, prowadzi konsultacje, poradnictwo oraz zajęcia grupowe, uczestniczy w pracach Zespołu Orzekającego.
mgr Małgorzata Mazur
– magister psychologii, nauczyciel mianowany; terapeutka integracji sensorycznej, certyfikowana specjalistka pomocy psychologicznej i interwencji kryzysowej, w trakcie szkolenia z zakresu pomocy psychologicznej dla par, ukończyła liczne kursy i szkolenia z zakresu działań profilaktycznych przed przemocą i wykorzystywaniem seksualnym dzieci i młodzieży; w Poradni zajmuje się przede wszystkim diagnozą psychologiczną, poradnictwem i terapią dzieci, młodzieży, udziela wsparcia i wskazówek ich rodzicom, prowadzi terapię dla dzieci nieśmiałych, grupę wsparcia dla młodzieży z depresją i autoagresją, próbami samobójczymi, zajęcia profilaktyczne w szkołach, jest członkiem Zespołu Orzekającego.
mgr Małgorzata Mielecka
– magister psychologii, nauczyciel dyplomowany; studia podyplomowe Psychologia kliniczna, studia podyplomowe Psychologia sądowa, kurs II stopnia Teoria i praktyka EEG Biofeedback w neuropsychoterapii, całościowe szkolenia w zakresie psychoterapii i terapii rodzin, kurs kwalifikacyjny w zakresie zarządzania oświatą i wiele innych; w Poradni zajmuje się diagnozą psychologiczną, konsultacjami, poradnictwem psychologicznym i terapią Neurofeedback, prowadzi szkolenia dla nauczycieli (m.in. komunikowanie się, przywiązanie, wypalenie zawodowe) oraz psychoedukację dla rodziców (przywiązanie, pozytywna dyscyplina, prawidłowości rozwoju dziecka).
mgr Urszula Nowicka
– magister psychologii, terapeuta, nauczyciel mianowany; 4 letnia Szkoła psychoterapii – Studium Terapii Rodzin; w Poradni zajmuje się diagnozą psychologiczną, konsultacjami i poradnictwem, terapią rodzin, terapią diady (rodzic – dziecko), terapią indywidualną, uczestniczy w Zespołach Orzekających, prowadzi zajęcia grupowe dla rodziców („Rodzina w kryzysie rozstania – jak zadbać o potrzeby dziecka?”) oraz grupę wsparcia dla uczniów przewlekle chorych i niepełnosprawnych.
mgr Barbara Sidoruk
– magister psychologii, nauczyciel dyplomowany; ukończyła Studium Terapii Rodzin; w Poradni zajmuje się diagnozą psychologiczną, konsultacjami i poradnictwem, prowadzi zajęcia grupowe dla dzieci „Trening pewności siebie” oraz trening umiejętności wychowawczych dla rodziców „Szkoła dla rodziców”.
mgr Justyna Skoczylas
– mgr psychologii, nauczyciel dyplomowany; ukończone 1,5 roczne szkolenie z Psychoterapii Dzieci i Młodzieży, kurs II stopnia teorii i praktyki EEG Biofeedback w neuropsychoterapii; posiada kwalifikacje z zakresu terapii taktylnej, socjoterapii, Treningu Zastępowania Agresji i Treningu Pewności Siebie, liczne kursy i szkolenia z zakresu pomocy i wsparcia psychologicznego dzieci, młodzieży i rodziców. W Poradni jest członkiem Zespołów Orzekających, zajmuje się diagnozą i terapią psychologiczną, prowadzi konsultacje, zajęcia grupowe dla dzieci, młodzieży.
mgr Magdalena Skwarczyńska-Badura
– magister psychologii, nauczyciel kontraktowy; studia podyplomowe z zakresu diagnozy psychologicznej w praktyce psychologa klinicznego, z zakresu diagnozy i terapii neuropsychologicznej, kursy i szkolenia m.in. z zakresu: terapii poznawczo- behawioralnej dzieci i młodzieży, technik poznawczo – behawioralnych, diagnozy i terapii zaburzeń odżywiania, diagnozy i terapii Zespołu Aspergera, samouszkodzeń i zachowań autoagresywnych u młodzieży, alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się (AAC), pracy profilaktycznej i psychoedukacyjnej z młodzieżą; w Poradni zajmuje się diagnozą psychologiczną, konsultacjami i poradnictwem, a także terapią indywidualną, uczestniczy w pracach Zespołu Orzekającego.
mgr Kinga Strus
– magister psychologii, nauczyciel dyplomowany, trener I stopnia Sensoplastyki, posiada kwalifikacje z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju i edukacji uczniów autystycznych, terapii neurotaktylnej, socjoterapii, terapii poznawczo – behawioralnej, terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach, realizator „Szkoły dla Rodziców
i Wychowawców”, liczne kursy i szkolenia z zakresu pomocy i wsparcia psychologicznego dzieci i młodzieży. W Poradni zajmuje się diagnozą i terapią psychologiczną, prowadzi konsultacje, zajęcia grupowe dla dzieci, młodzieży, uczestniczy w pracach Zespołu Orzekającego.
mgr Małgorzata Szymańska-Gorzała
– magister psychologii, nauczyciel dyplomowany; ukończone studia podyplomowe Pomoc Rodzinie w Sytuacji Trudnej, Roczne Szkolenie
z terapii poznawczo-behawioralnej Dzieci i Młodzieży, I stopień Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, szkolenie z Metody Kids’ Skills – Dam radę!, neuropsychologii klinicznej dziecka, posiada kwalifikacje z zakresu socjoterapii, prowadzenia zajęć „Spotkania
z Leonem”- profilaktyka agresji u dzieci; liczne kursy i szkolenia z zakresu pomocy i wsparcia psychologicznego dzieci, młodzieży i rodziców. W Poradni jest członkiem Zespołów Orzekających, zajmuje się diagnozą i terapią psychologiczną, prowadzi konsultacje, zajęcia grupowe dla dzieci, młodzieży.
mgr Maria Wyrzykowska
– magister psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, nauczyciel dyplomowany, doradca zawodowy; absolwentka Studium Podyplomowego z zakresu Doradztwa Zawodowego i Zarządzania Kompetencjami w SGH w Warszawie, kursy – Trening Zastępowania Agresji, Trening pracy z jednostką, rodziną, grupą; w Poradni zajmuje się diagnozą psychologiczną, predyspozycji zawodowych, konsultacjami psychologicznymi, poradnictwem zawodowym indywidualnym i grupowym.
PEDAGODZY:
mgr Iwona Borkowska
– magister pedagogiki specjalnej, nauczyciel dyplomowany; studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej, integralnej profilaktyki uzależnień, kwalifikacje w zakresie tyflopedagogiki, terapii neurotaktylnej oraz terapii ręki; w Poradni pełni funkcję wicedyrektora; zajmuje się diagnozą i terapią pedagogiczną, prowadzi grupowe zajęcia dla dzieci oraz warsztaty dla rodziców.
mgr Sylwia Drewnowska
– magister pedagogiki specjalnej (surdopedagogika) i pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej, nauczyciel dyplomowany; studia podyplomowe z terapii pedagogicznej, kwalifikacje do terapii ręki i usprawniania funkcji grafomotorycznych, socjoterapii, treningu umiejętności społecznych (Program Zastępowania Agresji ART według metody A. Goldsteina) oraz pracy z wychowawcami i rodzicami (Szkoła dla Rodziców i Wychowawców); w Poradni zajmuje się diagnozą i terapią pedagogiczną oraz warsztatami i treningami dla zespołów klasowych ze szkół na terenie miasta Siedlce.
mgr Dorota Kołak
– magister pedagogiki, nauczyciel dyplomowany; studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej; kwalifikacje w zakresie terapii integracji sensorycznej, terapii funkcji wzrokowych, socjoterapii, profilaktyki uzależnień; w Poradni zajmuje się diagnozą i terapią pedagogiczną, diagnozą i terapią integracji sensorycznej, diagnozą i terapią funkcji wzrokowych, pedagogizacją rodziców, wspieraniem działań nauczycieli na terenie placówek oświatowych.
mgr Marta Majek
– magister pedagogiki, nauczyciel dyplomowany; studia podyplomowe z terapii pedagogicznej i kształcenia integracyjnego, kwalifikacje z oligofrenopedagogiki, certyfikowany specjalista w zakresie diagnozy i terapii funkcji wzrokowych IMPULS – SYSTEM, certyfikowany Provider Aktywnego Treningu Słuchowego metodą Neuroflow ATS®, realizator „Szkoły dla Rodziców i Wychowawców”. w Poradni zajmuje się diagnozą i terapią pedagogiczną, diagnozą zaburzeń przetwarzania słuchowego APD, prowadzi grupowe zajęcia dla dzieci oraz warsztaty dla rodziców, uczestniczy w pracach Zespołu Orzekającego.
mgr Ewa Niedzielska
– magister pedagogiki, terapeuta SI, nauczyciel mianowany; studia podyplomowe z Oligofrenopedagogiki i Edukacji i Rehabilitacji Osób z Autyzmem i Zespołem Aspergera; w Poradni jest członkiem Zespołu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, zajmuje się diagnozą i terapią integracji sensorycznej.
mgr Monika Niedziółka
– magister pedagogiki ogólnej, nauczyciel dyplomowany; 4 letnia Szkoła psychoterapii – Studium Terapii Rodzin; studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej, realizator „Szkoły dla rodziców i wychowawców”; w Poradni zajmuje się diagnozą i terapią pedagogiczną, prowadzi terapię rodzin, terapię diady, psychoterapię indywidualną nastolatków oraz grupę wsparcia dla uczniów przewlekle chorych i niepełnosprawnych, uczestniczy w pracach Zespołu Orzekającego.
mgr Jolanta Ochab
– magister pedagogiki, nauczyciel dyplomowany; Podyplomowe Studium Orientacji i Poradnictwa Zawodowego, I stopień specjalizacji zawodowej w zakresie doradztwa zawodowego, Studia Podyplomowe w zakresie Terapii Pedagogicznej i Integracji; w Poradni zajmuje się doradztwem edukacyjno-zawodowym: prowadzi diagnozę predyspozycji i preferencji edukacyjno-zawodowych, indywidualne porady i konsultacje, grupowe warsztaty doradcze dla uczniów oraz informacyjno-szkoleniowe spotkania z rodzicami.
mgr Beata Piotrowska
– magister profilaktyki społecznej i resocjalizacji, nauczyciel dyplomowany; studia podyplomowe z socjoterapii, pedagogiki integracyjnej, kwalifikacje do terapii pedagogicznej oraz w zakresie terapii ręki; w Poradni zajmuje się diagnozą i terapią pedagogiczną, prowadzi terapię ręki, jest członkiem Zespołu wczesnego wspomagania rozwoju.
mgr Beata Tchórzewska
– magister pedagogiki, nauczyciel dyplomowany; studia podyplomowe z zakresu diagnozy i terapii dysleksji rozwojowej, pedagogiki przedszkolnej, pedagogiki integracyjnej, terapii pedagogicznej; kursy kwalifikacyjne z zakresu surdopedagogiki, tyflopedagogiki, zarządzania oświatą; kursy doskonalące: m.in. terapia neurotaktylna, masaż Shantala, TUS, Trening Pewności Siebie, terapia ręki, socjoterapia; w Poradni zajmuje się diagnozą i terapią pedagogiczną, współprowadzi warsztaty psychoedukacyjne „Szkoła dla rodziców i wychowawców”, zajęcia warsztatowe dla dzieci (socjoterapia, zajęcia przygotowujące do rozpoczęcia nauki w szkole, TUS), uczestniczy w pracach Zespołu Orzekającego.
mgr Millena Wnuk
– magister pedagogiki, licencjat w zakresie pedagogiki specjalnej – oligofrenopedagogika i reedukacja, nauczyciel dyplomowany; kwalifikacje w zakresie tyflopedagogiki, terapii pedagogicznej oraz terapii ręki; certyfikowany Provider Aktywnego Treningu Słuchowego metodą Neuroflow ATS®. w Poradni zajmuje się diagnozą i terapią pedagogiczną, diagnozą zaburzeń przetwarzania słuchowego APD, prowadzi grupowe zajęcia dla dzieci, uczestniczy w pracach Zespołu Orzekającego.
mgr Luiza Kulesza
– magister fizjoterapii, terapeuta integracji sensorycznej, nauczyciel dyplomowany; studia podyplomowe z Pedagogiki specjalnej – edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną, kwalifikacje z zakresu terapii psychomotorycznej, terapii neurotaktylnej, terapii ręki, kurs I stopnia Teoria i praktyka EEG Biofeedback w neuropsychoterapii. W Poradni zajmuje się diagnozą i terapią integracji sensorycznej, prowadzi zajęcia grupowe dla dzieci.
LOGOPEDZI:
mgr Agnieszka Adamczyk
– magister filologii polskiej ze specjalizacją logopedyczną; nauczyciel dyplomowany, studia podyplomowe w zakresie neurologopedii, surdopedagogiki, terapeuta psychomotoryki, certyfikowany Provider Aktywnego Treningu Słuchowego metodą Neuroflow ATS®; kwalifikacje w zakresie: diagnozy i terapii dzieci z mutyzmem wybiórczym. W Poradni zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną, diagnozą zaburzeń przetwarzania słuchowego APD, trening słuchowy metodą Neuroflow, uczestniczy w pracach Zespołu Orzekającego, prowadzi zajęcia grupowe.
mgr Małgorzata Goławska
– magister pedagogiki korekcyjnej, studia podyplomowe w zakresie logopedii, nauczyciel dyplomowany; posiada kwalifikacje do prowadzenia warsztatów „Szkoła dla Rodziców i Wychowawców” (cz I i II). W Poradni zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną, uczestniczy w pracach Zespołu Orzekającego, prowadzi warsztaty „Szkoła dla rodziców i Wychowawców”.
mgr Joanna Węglarska-Struczko
– mgr filologii polskiej, nauczyciel mianowany, studia podyplomowe z zakresu: logopedii, surdologopedii, pedagogiki specjalnej, wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej oraz edukacji i rehabilitacji osób z autyzmem i zespołem Aspergera; kwalifikacje w zakresie: terapii ręki, terapii neurotaktylnej, integracji odruchów ustno-twarzowych
mgr Renata Krasnodębska
– magister pedagogiki, nauczyciel dyplomowany; studia podyplomowe w zakresie logopedii, neurologopedii, surdologopedii, psychologiczno – pedagogicznej pomocy rodzinie i dziecku; w Poradni zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną, uczestniczy w pracach Zespołu Orzekającego.
mgr Iwona Orzełowska
– magister psychologii, nauczyciel dyplomowany; studia podyplomowe w zakresie logopedii, neurologopedii, zarządzania oświatą; w Poradni pełni funkcję dyrektora, przewodniczy posiedzeniom Zespołów Orzekających, zajmuje się też diagnozą i terapią logopedyczną.
mgr Beata Różańska
– magister psychologii, nauczyciel dyplomowany; studia podyplomowe w zakresie logopedii i neurologopedii; w Poradni zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną, prowadzi zajęcia grupowe dla młodzieży z problemem jąkania, zajęcia dla dzieci „Trening pewności siebie” oraz trening umiejętności wychowawczych dla rodziców „Szkoła dla rodziców”.
mgr Magdalena Sławińska
– magister psychologii, nauczyciel mianowany, studia podyplomowe w zakresie logopedii, neurologopedii oraz wczesnej interwencji i wspomagania rozwoju dziecka; posiada kwalifikacje do prowadzenia warsztatów „Szkoła dla Rodziców i Wychowawców” (cz. I i II), do pracy metodą Wideotreningu Komunikacji VIT oraz terapii psychomotorycznej. W Poradni zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną, uczestniczy w pracach Zespołu Orzekającego.
mgr Hanna Szkup
– mgr rewalidacji i resocjalizacji upośledzonych umysłowo, nauczyciel dyplomowany; studia podyplomowe w zakresie logopedii i neurologopedii; certyfikowany terapeuta w zakresie psychomotoryki; kurs I stopnia Teoria i praktyka EEG Biofeedback w neuropsychoterapii, kurs z zakresu zarzadzania oświatą; w Poradni zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną, terapią z zakresu psychomotoryki i EEG Biofeedback, uczestniczy w pracach Zespołu Orzekającego.
DORADCY ZAWODOWI:
mgr Jolanta Ochab
– magister pedagogiki, nauczyciel dyplomowany; Podyplomowe Studium Orientacji i Poradnictwa Zawodowego, I stopień specjalizacji zawodowej w zakresie doradztwa zawodowego, Studia Podyplomowe w zakresie Terapii Pedagogicznej i Integracji; w Poradni zajmuje się doradztwem edukacyjno-zawodowym: prowadzi diagnozę predyspozycji i preferencji edukacyjno-zawodowych, indywidualne porady i konsultacje, grupowe warsztaty doradcze dla uczniów oraz informacyjno-szkoleniowe spotkania z rodzicami.
mgr Maria Wyrzykowska
– magister psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, nauczyciel dyplomowany, doradca zawodowy; absolwentka Studium Podyplomowego z zakresu Doradztwa Zawodowego i Zarządzania Kompetencjami w SGH w Warszawie, kursy – Trening Zastępowania Agresji, Trening pracy z jednostką, rodziną, grupą; w Poradni zajmuje się diagnozą psychologiczną, predyspozycji zawodowych, konsultacjami psychologicznymi, poradnictwem zawodowym indywidualnym i grupowym.
LEKARZE:
Bożena Grabarska
– pediatra, specjalista medycyny rodzinnej
Dorota Sznajder-Borkowska
– specjalista psychiatra
Zofia Żaczek
– otolaryngolog, specjalista audiolog
ADMINISTRACJA:
mgr Marta Borysiuk
– starszy referent
Marta Plewa
– starszy referent
lic. Małgorzata Orłowska
– specjalista kadrowo-administracyjny
mgr Monika Żętała
– główna księgowa
mgr Ewa Zastawna
– specjalista ds. BHP
OBSŁUGA:
Anna Rychlik
– sprzątaczka
mgr Monika Pasek
– sprzątaczka